semester 4/august 2010 [bachelor of education/unirazak sabah]

semester 4/august 2010 [bachelor of education/unirazak sabah]

yeeaayyy 
dengan bangganya..aku da  sem 4...hehehe
walaupun da masuk pertengahan semester....
student2 da busy nak submit assignment,wat presentation....
aku baru terhegeh-hegeh nak post neyh =)
subjek-subjek da makin susah dowh!>,<
dan aku da tambah pusing....tapi berita baiknya,walaupun subjek aku da makin susah,ianya semakin dan semakin related to each other (mcm yg lect aku ckp)
ko pusing2 puwn belajar,ko keluar nanti tetap jua ko jadi cikgu!
(dengan izin ALLAH..aku nak jadi pensyarah.aminkan cepat!)
subjek-subjek aku sem neyh :
STATISTIK IN EDUCATION
PEDAGOGY IN EDUCATION
COUNSELLING IN EDUCATION
CURRICULUM DEVELOPMET
BUSINESS COMMUNICATION 2
alhamdulillah aku da boleh faham subjek2 yg aku amik sem ne....
assignment puwn lebih kurang je soalannya terutama pedagogy n CD.
yg mana aku dan group aku kena wat
LESSON PLAN dan wat microteaching dpn lecturer.
oooo,mampu kah aku?
insyallah,berkat pengalaman jdi cikgu akan aku aplikasi dlm presentation aku nanti
doakan aku yerr.plezz (n_n)

tuk tatapan umum [exclusive dari aku]
[inilah benda yg aku hari2 tatap]
oke.agak berterabur disitu....tapi ianya menunjukkan aku yg sangat sibuk dan sibuk lagi =)



 oooo....TIDAK MUNGKIN?....................

midterm CD 11/10/2010
next monday ka itu?
tym to study*tym to study

oooo,kamu disitu....
tolong doakan sy ye past sume subjek
dan dapat DL tuk sem neyh.
amin

Post a Comment

0 Comments